[Gvsig_english] [NEWSLETTER] Re: [NEWSLETTER] Re: [NEWSLETTER] Re: installation problem with GVSIG desktop 2.5.1

Mario Carrera mcarrera at gvsig.com
Wed Apr 5 20:39:12 CEST 2023

La autenticidad de este mensaje no ha podido ser verificada, por lo que podría ser malicioso. Recomendamos que no abra ningún enlace ni adjunto incluido en él, y ante la duda se verifique la autenticidad contactando con el emisor por medios alternativos (p.e. por teléfono).

L'autenticitat d'aquest missatge no ha pogut ser verificada, per la qual cosa podria ser maliciós. Recomanem que no òbriga cap enllaç ni adjunt inclòs en ell, i davant el dubte es verifique l'autenticitat contactant amb l'emissor per mitjans alternatius (p.e. per telèfon).

Hi Sara,

you can run gvSIG from a terminal, and we can see the error there (you
sent the screenshot on the installable version last time, but we would
need it for the portable version). For that, open a Terminal and write:

cd D:\sara\gvSIG-desktop-2.5.1-3046-final-win-x86_64

and then run "gvsig-desktop"

You will see that the code is running, and if there's an error, you will
see it in the last lines. You can send us a screenshot with the error.

Best regards,
   Mario