[Gvsig_usuarios] cuadricula cartografica

Agustin Diez Castillo adiez en uv.es
Jue Ene 29 18:03:35 CET 2009

Dr. Agustín Diez Castillo
Departament de Prehistòria i Arqueologia
Universitat de València    	Phone:   +34 963 98 38 93
Avda. Blasco Ibañez, 28  	 				Fax:       +34 963 98 38 87
València 46010
http://www.uv.es/sidgeipa