[Gvsig_usuarios] Error gvSIG 2.1 RC1 reproyectando con rejilla

Asistencia Gis asistenciagis1_ctv en gva.es
Mar Abr 22 14:41:08 CEST 2014

Hola,

por lo que he podido probar, el tema de la reproyección con rejilla
funciona bien en Ubuntu 12.04.

Los mismos pasos en una instalación sobre Windows Vista Service Pack 2
no realizan la transformación correctamente.

Un saludo,

Víctor

El 15/04/2014 15:21, Asistencia Gis ha escrit:

>>> https://dl.dropboxusercontent.com/u/8538447/gvsig1.12.jpg
>>> https://dl.dropboxusercontent.com/u/8538447/gvsig2.0.jpg

Víctor Centella Fuster
Prodevelop
http://www.prodevelop.es
Este missatge, i en el seu cas, qualsevol fitxer annex a este, pot contindre informació confidencial. És per a l'ús exclusiu del destinatari, i en queda prohibida la divulgació, la còpia o la distribució a tercers, sense l'autorització expressa del remitent.

Si vosté ha rebut este missatge erròniament, ho ha de notificar al remitent i esborrar-lo.

Gràcies per la seua col·laboració.