[Gvsig_usuarios] Resumen de gvSIG_usuarios, Vol 171, Envío 14

SEGON ARMENGOL, JORDI segonaj en santjoanvilatorrada.cat
Mie Dic 19 12:18:29 CET 2018

Buenos días,

Podrían borrarme de su lista de contactos para no recibir más correos?

Muchas gracias

JORDI SEGON ARMENGOL
Tècnic SIG

 Abans d’imprimir aquest correu-e pensa si és necessari fer-ho. El medi ambient és cosa de tothom!!!
Aquest missatge i, si s’escau, els documents adjunts que contingui, s’adreça exclusivament al seu destinatari o destinatària i poden contenir informació reservada i/o confidencial. La divulgació i l’ús d’aquesta informació, a més de no estar autoritzada, està prohibida per la legislació vigent (Llei 32/2002 SSI-CE). Si ha rebut aquest missatge per error, li demanem que ens ho comuniqui immediatament per la mateixa via i que procedeixi a la seva destrucció.

-----Mensaje original-----
De: gvsig_usuarios-bounces en listserv.gva.es [mailto:gvsig_usuarios-bounces en listserv.gva.es] En nombre de gvsig_usuarios-request en listserv.gva.es
Enviado el: miércoles, 19 de diciembre de 2018 12:00
Para: gvsig_usuarios en listserv.gva.es
Asunto: Resumen de gvSIG_usuarios, Vol 171, Envío 14

Envíe los mensajes para la lista gvSIG_usuarios a
	gvsig_usuarios en listserv.gva.es

O por correo electrónico, enviando un mensaje con el texto "help" en el asunto (subject) o en el cuerpo a:
	gvsig_usuarios-request en listserv.gva.es

	gvsig_usuarios-owner en listserv.gva.es

Si responde a algún contenido de este mensaje, por favor, edite la linea del asunto (subject) para que el texto sea mas especifico que:
"Re: Contents of gvSIG_usuarios digest...". Además, por favor, incluya en la respuesta sólo aquellas partes del mensaje a las que está respondiendo.

Asuntos del día:

   1. Re: herramientas street view (Alvaro Anguix)
   2. Re: herramientas street view (Jose Manuel Mora Fallas)
   3. Re: herramientas street view (Mario Ignacio Fèvre)
   4. #siglibre2019 - Convocatoria de talleres y	tutoriales
      (josep sitjar)

Message: 1