[Gvsig_desarrolladores] [Gvsig_usuarios] Complemento de metadatos en gvsig v2

Parron Lagunas, Ignasi i_parron en gencat.cat
Vie Mayo 31 11:21:55 CEST 2013

Muy bien Alvaro, muchas gracias por la respuesta.

Esperaré a que tengais la extensión operativa.

Ignasi

Ignasi Parron Lagunas

Responsable de Sistemes d'Informació Geogràfica

Departament de Patrimoni

Carrer Còrsega 289, 6A | 08008 Barcelona  |  Telèfon 93 228 60 00  |  Fax 93 228 60 01

i_parron en gencat.cat | www.incasol.cat

Aquest missatge s'adreça exclusivament a la persona destinatària i pot contenir informació privilegiada o confidencial. Si no sou la persona destinatària indicada, us recordem que la utilització, divulgació i/o còpia sense autorització està prohibida en virtut de la legislació vigent. Si heu rebut aquest missatge per error, us demanem que ens ho feu saber immediatament per aquesta via i que el destruïu.

Abans d'imprimir aquest missatge, assegureu-vos que és realment necessari.