[Gvsig_usuarios] Re: gvSIG en Debian Sarge

Miguel Verdú miguelverdu en yahoo.es
Mie Nov 30 10:14:55 CET 2005

Jo tinc el gvSIG instal·lat en Debian Sarge de manera
manual i funciona sense cap problema, l´explique a
pams:

1) Descarregar de http://java.sun.com el java
J2SE_JRE_1.4.2_XX, el JAI 1.1.2_XX i el
JaiImage_I/O_API. (Els dos jai per a JRE)

2) Identificarse com root
su:
password:********

3) canviar els permisos per a execucció de tots tres:
chmod +x j2* jai*

4) Moure els tres arxius al directori /usr/local:
mv j2* jai* /usr/local

5) Destarear l´arxiu de java:
tar xvfj j2re*

6) Executar la instal·lació i eliminar el arxiu
comprimit.

7) Moure els dos jai a dins del nou directori creat:
mv jai* /usr/local/j2re*

8) Destarear-los i executar-los.

9) Descarregar l´arxiu de gvSIG i destarear-lo.

10)Executar l´instal·lador del gvSIG.

11) Fer un enllaç per a executar el gvSIG facilment
per qualsevol usuari:
ln -s /usr/local/gvSIG*/.gvSIG* /usr/local/bin/gvSIG

i a mi em funciona perfectament com usuari normal.