[Gvsig_usuarios] parámetros de las anotaciones

Vicente Caballero Navarro vicente.caballero en iver.es
Lun Sep 15 11:29:25 CEST 2008

Hola.
El color es el entero que especifica la API de Java para crearlo con un RGB:

Creates an opaque sRGB color with the specified combined RGB value
consisting of the red component in bits 16-23, the green component in
bits 8-15, and the blue component in bits 0-7. The actual color used in
rendering depends on finding the best match given the color space
available for a particular output device. Alpha is defaulted to 255.

http://java.sun.com/j2se/1.4.2/docs/api/java/awt/Color.html#Color(int)

Un saludo.

--
Vicente Caballero Navarro