[Gvsig_usuarios] extensión Gestión de CRS´s

Javier Galán galan_javsan en gva.es
Mar Jun 30 09:07:06 CEST 2009

Hola

Para cambiar de sistema de referncia lo que podeis hacer es utilizar el
geoproceso reproyectar. Tened en cuenta que si noe scogeis la
transformación adecuada los errores en desplazamiento se pueden incrementar.

Un saludo.

Javier

Ernesto Murcia escribió:

> Lidia, he procedido como me has dicho, pero, al cargar el nuevo shape,
> me sale desplazado unos 60 metros. ¿Has mirado si a ti se te ha desplazado?

Javier Gal�n S�nchez
Proyecto gvSIG
Conseller�a de Infraestructuras y Transportes (GVA)
Valencia (Espa�a)

Este missatge, i en el seu cas, qualsevol fitxer annex a este, pot contindre informació confidencial. És per a

l'ús exclusiu del destinatari, i en queda prohibida la divulgació, la còpia o la distribució a tercers, sense

l'autorització expressa del remitent.

Si vosté ha rebut este missatge erròniament, ho ha de notificar al remitent i esborrar-lo.

Gràcies per la seua col·laboració.