[Gvsig_usuarios] AYUDA INSTALACION SEXTANTE GVSIG 1.9

Jose Pedro Luna Mayorquin pluna100 en yahoo.com.mx
Lun Mar 1 22:27:37 CET 2010

Hola!

Tengo problemas para que corra el sextante 0.5 de gvSIG 1.9
descargue los archivos y seguí las instrucciones:

- Locate
the folder where you have installed gvSIG (version 1.9 is needed). Under
Windows, it is usually something like "C:\Program Files\gvSIG_1_9

- Locate
the extensions folder at [gvSIG folder]\bin\gvSIG\extensiones

- create a
new folder named es.unex.sextante under it

- copy the
binding files to that folder

- copy the
SEXTANTE core files to that folder

Pero al ejecutar gvSIG no me aparece sextante