[Gvsig_usuarios] lista mailing

Adrià López Baucells psicoalai en hotmail.com
Jue Ene 5 12:40:22 CET 2012

Hola Jorge,
Si, me di de baja con el enlace inferior. De hecho ahora ni siquiera puedo entrar en mi cuenta porque está borrada supongo.
Muchas gracias por su ayuda
Adrià

D . U . N . E
 En biologia res no té sentit si no s'observa a través del prisma de l'evolució.
"Theodozius Dobzansky"

L'altre dia vaig tenir una reunió amb una colònia de ratespinyades l'opinió de la qual és que els éssers humans no només són més lletjos que les mòmies sinó que a més, opinen que som tan atrassats que ni tan sols podem volar sense l'ajuda d'un avió. Els ratpenats atribueixen aquesta estupidesa i incapacitat general al fet que passem la major part del nostre temps invertits - tenim el cap a sobre enlloc de sota, i per tant la nostra sang s'estanca als peus. Els nostres cervells estan privats d'oxigen... (Ray Miller)

adrià lópez baucells

http://quiropters.scienceontheweb.net
http://earthlife.myartsonline.com

Si us plau, pensa en el medi ambient abans d'imprimir aquest correu.