[Gvsig_usuarios] Error carga DGN

Arturo Garcia arturogarciafreire en gmail.com
Mie Abr 12 18:23:21 CEST 2017

Hola

Me puse en contacto con la Xunta y esta es la respuesta

Bo día Arturo,

Comprobamos a folla de que nos fala e o arquivo cárgase correctamente
polo que o problema e do gvsig. As dúas posibles solucións que ten son

- abrir o arquivo con ArcMap que foi o programa que utilizamos para probar
o arquivo) ou microstation.

- descargar o arquivo shape en vez do dgn.

Un saúdo

Servizo de Coordinación e Información Territorial

Instituto de Estudos do Territorio

Consellería de Medio Ambiente e Ordenación do Territorio

Gracias por la atención

--
Arturo