[Gvsig_usuarios] Sigue activa la lista de usuarios?

Alvaro Anguix aanguix en gvsig.com
Jue Jun 8 16:52:57 CEST 2023

La autenticidad de este mensaje no ha podido ser verificada, por lo que podría ser malicioso. Recomendamos que no abra ningún enlace ni adjunto incluido en él, y ante la duda se verifique la autenticidad contactando con el emisor por medios alternativos (p.e. por teléfono).

L'autenticitat d'aquest missatge no ha pogut ser verificada, per la qual cosa podria ser maliciós. Recomanem que no òbriga cap enllaç ni adjunt inclòs en ell, i davant el dubte es verifique l'autenticitat contactant amb l'emissor per mitjans alternatius (p.e. per telèfon).

Hola Adrián,

Sí, sigue activa.

Saludos,

Alvaro