[Gvsig_usuarios] Problemes carregant imatges en Linux

Luis W. Sevilla sevilla_lui en gva.es
Sab Nov 12 11:15:58 CET 2005

Hola Miguel,
    antes que nada por supuesto que puedes utilizar el valenciano en
esta lista. Si no fuera
por una razón mejor, como mínimo el Estatut y el ser una lista oficial
del Gobierno Valenciano
nos obligan por ley. Yo por mi parte te contestaré en castellano (mi
valenciano no es
aún tan fiable)
    Sobre el contenido te contesto entre tu texto:
    gracias por tu aportación. Nos ponemos con el problema y lo antes pos
Miguel Verdú wrote:

>Hola, em dic Miguel Verdú i estic provant el gvSIG
>crec que desde la seua primera publicació, i és molt
>agradable vore com va millorant en cada versió.

Gracias!.

>Vaig llegir que a la versió 0.4.1 ja es podia carregar
>imatges encara que no estigueren georeferenciades. I
>de fet em funciona perfectament al Windows, peró no em
>funciona a Linux. El missatge d'error que em dóna és
>el següent:

Nos facilitaría las cosas saber el tipo de imágenes que estás usando..

> [...]
>
>java.awt.EventDispatchThread.pumpOneEventForHierarchy(Unknown
>Source)
>java.awt.EventDispatchThread.pumpEventsForHierarchy(Unknown
>Source)
>java.awt.EventDispatchThread.pumpEvents(Unknown
>Source)
>java.awt.EventDispatchThread.pumpEvents(Unknown
>Source)     java.awt.EventDispatchThread.run(Unknown
>Source)
>
>Vaig actualitzar a la versió 0.4.2 (de fet a Ajuda em
>posa la versió 581) peró no sé si el problema estarà

No, parece más bien un problema del manejo de raster interno, no de las
librerías de java.

>Per altra banda, no sé si serà problema de "Locales"
>peró la traducció al valencià està incompleta. No es
>massa greu peró dona impresió de inacabat (de fet és
>una 0.4XX). Tinc debian Sarge amb els locales Ca_ca i
>n'hi han coses que apereixen en anglés. Exemples.
>
>Quan es tanca el programa pregunta: Estàs segur que
>vols eixir? Yes / No
>
>Quan li dones a afegir capa / afegir, tota la finestra
>que n'ix està en aglés (open, cancel, look in, etc...)

Parece más un problema de traducción incompleta que de locales. Si
encuentras
alguno más notificalo para que podamos arreglarlo.

> [...]
>Tinc un conjunt de .shp de la Comunitat Valenciana, un
>dels municipis, un altre dels rius, altre de les
>carreteres, etc...
>I vuic a partir dells fer altres a on no més apareguen
>els municipis, carreteres, etc... de la provincia
>d'Alacant.
>Amb els municipis és prou fácil. En filtre faig una
>cerca de PROVINCIA = ALICANTE, seleccione amb afegir
>al conjunt i després li done a capa / exportar
>selecció. Peró com ho faig per als rius, carreteres,
>etc... amb una intersecció de les capes?per exemple.

Creo que Mario, Lola o Fran te pueden contestar a esto mucho mejor.

>Moltes grácies i felicitats per les noves versions.

A ti por usarlas y ayudarnos a mejorarlas.

>P.D. Perdó a aquelles persones que no entengan el
>Valencià per expresar-me en la meua llengua. Si m'ho
>demanen triaré de traduïr el meu missatge.

Un saludo

--
  Luis W. Sevilla
  Responsable de desarrollo gvSIG en la / gvSIG development Chief at