[Gvsig_usuarios] Problemes carregant imatges en Linux

Miguel Verdú miguelverdu en yahoo.es
Sab Nov 12 10:32:09 CET 2005

Hola, em dic Miguel Verdú i estic provant el gvSIG
crec que desde la seua primera publicació, i és molt
agradable vore com va millorant en cada versió.

Vaig llegir que a la versió 0.4.1 ja es podia carregar
imatges encara que no estigueren georeferenciades. I
de fet em funciona perfectament al Windows, peró no em
funciona a Linux. El missatge d'error que em dóna és
el següent:

Error no detectat per l'usuari
java.lang.NullPointerException: null
com.iver.cit.gvsig.fmap.drivers.raster.CmsRasterDriver.initialize(CmsRasterDriver.java:125)

com.iver.cit.gvsig.fmap.layers.RasterFileAdapter.start(RasterFileAdapter.java:96)

com.iver.cit.gvsig.fmap.layers.FLyrRaster.load(FLyrRaster.java:182)

com.iver.cit.gvsig.fmap.layers.LayerFactory.createLayer(LayerFactory.java:246)

com.iver.cit.gvsig.AddLayer.execute(AddLayer.java:199)

com.iver.andami.ui.mdiFrame.MDIFrame.actionPerformed(MDIFrame.java:594)

javax.swing.AbstractButton.fireActionPerformed(Unknown
Source)
javax.swing.AbstractButton$ForwardActionEvents.actionPerformed(Unknown
Source)
javax.swing.DefaultButtonModel.fireActionPerformed(Unknown
Source)
javax.swing.DefaultButtonModel.setPressed(Unknown
Source)
javax.swing.plaf.basic.BasicButtonListener.mouseReleased(Unknown
Source)
java.awt.AWTEventMulticaster.mouseReleased(Unknown
Source)
java.awt.AWTEventMulticaster.mouseReleased(Unknown
Source)
java.awt.Component.processMouseEvent(Unknown Source)
  java.awt.Component.processEvent(Unknown Source)
java.awt.Container.processEvent(Unknown Source)
java.awt.Component.dispatchEventImpl(Unknown Source)
  java.awt.Container.dispatchEventImpl(Unknown Source)
    java.awt.Component.dispatchEvent(Unknown Source)

java.awt.LightweightDispatcher.retargetMouseEvent(Unknown
Source)
java.awt.LightweightDispatcher.processMouseEvent(Unknown
Source)
java.awt.LightweightDispatcher.dispatchEvent(Unknown
Source)
java.awt.Container.dispatchEventImpl(Unknown Source)
  java.awt.Window.dispatchEventImpl(Unknown Source)
 java.awt.Component.dispatchEvent(Unknown Source)
java.awt.EventQueue.dispatchEvent(Unknown Source)
com.iver.andami.ui.AndamiEventQueue.dispatchEvent(AndamiEventQueue.java:58)

java.awt.EventDispatchThread.pumpOneEventForHierarchy(Unknown
Source)
java.awt.EventDispatchThread.pumpEventsForHierarchy(Unknown
Source)
java.awt.EventDispatchThread.pumpEvents(Unknown
Source)
java.awt.EventDispatchThread.pumpEvents(Unknown
Source)     java.awt.EventDispatchThread.run(Unknown
Source)

Vaig actualitzar a la versió 0.4.2 (de fet a Ajuda em
posa la versió 581) peró no sé si el problema estarà
en el Jai o Jai-image.

Per altra banda, no sé si serà problema de "Locales"
peró la traducció al valencià està incompleta. No es
massa greu peró dona impresió de inacabat (de fet és
una 0.4XX). Tinc debian Sarge amb els locales Ca_ca i
n'hi han coses que apereixen en anglés. Exemples.

Quan es tanca el programa pregunta: Estàs segur que
vols eixir? Yes / No

Quan li dones a afegir capa / afegir, tota la finestra
que n'ix està en aglés (open, cancel, look in, etc...)

I per últim, una altra pregunta
És més un problema de utilització del programa, no sé
com fer una cosa, o es que si encara no es pot fer.
Tinc un conjunt de .shp de la Comunitat Valenciana, un
dels municipis, un altre dels rius, altre de les
carreteres, etc...
I vuic a partir dells fer altres a on no més apareguen
els municipis, carreteres, etc... de la provincia
d'Alacant.
Amb els municipis és prou fácil. En filtre faig una
cerca de PROVINCIA = ALICANTE, seleccione amb afegir
al conjunt i després li done a capa / exportar
selecció. Peró com ho faig per als rius, carreteres,
etc... amb una intersecció de les capes?per exemple.
Si és així no se com fer-ho.

Moltes grácies i felicitats per les noves versions.

P.D. Perdó a aquelles persones que no entengan el
Valencià per expresar-me en la meua llengua. Si m'ho
demanen triaré de traduïr el meu missatge.