[Gvsig_usuarios] CAD i Icones

jaume dominguez faus jaume.dominguez en iver.es
Mie Ene 25 11:48:42 CET 2006

En/na Miguel Verdú ha escrit:

>Hola, primer de tot felicitats als desenvolupadors del
>projecte per la nova versió 0.5 que he estat provant
>tant en Linux com en Windows i no he trobat cap
>errada. Escric per dues causes:
>
>1ª Se que està en procés la incorporació d´una
>ferramenta CAD per poder editar les capes. Crec
>recordar que ja s´havia fet el procés de concurs i
>tot. Segurament quasitots els habituals a la llista ja
>coneixeran el programa OrbisCAD, un editor CAD que
>funciona perfectament tant en Linux com en Windows, ho
>dic per si algú no sabia de cap programa per editar
> [...]
Hola Miguel. Primer que res dir-te que gràcies per les felicitacions i
per l'interés mostrat amb gvSIG. Ens encanta la idea de trobar gent
disposada a col·laborar amb el projecte. Pel que comentes de l'OrbisCAD
és un programa que des d'ací es segueix de ben prop perquè ens pilla
també de molt prop. De segur que és un projecte a seguir amb deteniment
i no li llevem l'ull.

En referència a les icones, la idea pareix interessant. I encara que no
està al planning en un futur a curt termini, no vé malament el anar
pensant en ella. Per la nostra part dir-te que tens total llibertat per
a demanar assistència en el que vulgues i sempre tractem de donar
resposta tan prompte com tenim l'oportunitat.

Qualsevol col·laboració és sempre benvinguda.

Gràcies de nou!
Salut, Jaume

--
Jaume Domínguez Faus