[Gvsig_usuarios] Unas cuantas sugerencias...

jaume dominguez faus jaume.dominguez en iver.es
Jue Sep 7 14:59:48 CEST 2006

Hola Ximo, la veritat és que el mail causa respete per l'extensió, però
em pareix molt important que ens arriben este tipus de coses des dels
usuaris. Hi han moltes suggerències, sobretot les d'ergonomia, que qui
més els usuaris són els qui més criteri tenen per a fer-les. Algunes ja
les hem mamprès i les altres ens les apuntem per a valorar-les.

Moltes gràcies! És una informació molt valuosa.
Salut!

Jaume Dominguez Faus
gvSIG
Iver TI
C/ Salamanca, 52
València
Spain

En/na Joaquín Izquierdo Roger ha escrit: