[Gvsig_usuarios] Imatges SIGPAC

Miguel Verdú miguelverdu en yahoo.es
Mar Ene 16 19:43:04 CET 2007

Hola:

Vaig llegir un missatge a esta llista que comentava l´ordre per posar les capes de manera que les ortofotos del SIGPAC es pugueran veure per wms, però a mi no em funiconen i no he sigut capaç de veure-les amb la direcció http://195.235.91.59/wms/wms.aspx?

Per altra banda tampoc he aconseguit veure amb wms les imatges de fons (ni les ortofotos ni el MDE) presents a la cartografia temàtica de la Comunitat Valenciana del visor web de cartografia de la Conselleria de Territori i Habitatge amb el gvSIG. Algú sap si és posible veure-les?Com?És un problema de propietat de les imatges?

Gràcies.

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
http://es.voice.yahoo.com