[Gvsig_usuarios] Crear poligonos Thiessen

Xavier Torret xtorret en tecnicsassociats.com
Vie Oct 28 15:13:12 CEST 2011

Apreciados compañeros

Valenty,
Gracias por tus palabras

Francisco Javier,
Será un auténtico placer poder contigo. Yo, como supongo un monton de
ingenieros más, te estamos muy agradecidos por todo el trabajo realizado
estos años para la comunidad de la ingeneria hidráulica en este país.

Ya encotraremos la formula de coincidir contigo en Valencia durante los dias
que dure el congreso

Saludos muy cordiales
Xavier Torret
Director ingenieria

Aquest missatge va dirigit exclusivament al seu destinatari y pot contenir
informació privilegiada o confidencial. Si vostè no és el destinatari
indicat, queda notificat de que la utilització, divulgació i/o còpia sense
autorització està prohibida en virtut de la legislació vigent. Si ha rebut
aquest missatge per error, li preguem que ens ho comuniqui immediatament per
aquesta mateixa via y procedeixi a la seva destrucció.

 Virus: Tot i que aquesta empresa fa tot el possible per assegurar-se de que
ni el missatge, ni els possibles fitxers adjunts al missatge continguin
virus,  li recomanem que prengui vostè les mesures oportunes a efectes de
seguretat del seu sistema informàtic.