[Gvsig_usuarios] Complemento de metadatos en gvsig v2

Parron Lagunas, Ignasi i_parron en gencat.cat
Jue Mayo 9 11:44:16 CEST 2013

Hola buenos dias,

Tengo una duda respecto a la instalación de los dos complementos de Metadatos para gvsig 2.0.
Cuando añado estos dos complementos a la instalación y reinicio la aplicación, tengo este aviso:

    Errors in initialization of application.
      Can't initialize extension 'org.gvsig.metadata.app.extension.MetadataPreferencesExtension'.
      Can't initialize extension 'org.gvsig.metadata.app.extension.MetadataExtension'.
      postInitialize of extension 'org.gvsig.metadata.app.extension.AboutMetadataExtension' failed

El sistema és winxp sp3. Os envio log para mayor información.
Sin estos complementos no tengo problema en arrancar.
Hay algo más que he de tener en cuenta? No sé si habeis tratado ya antes este problema.

Muchas gracias por vuestra ayuda.

Ignasi Parron Lagunas
Responsable de Sistemes d'Informació Geogràfica
Departament de Patrimoni - Incasòl

Carrer Còrsega 289, 6A | 08008 Barcelona  |  Telèfon 93 228 60 00  |  Fax 93 228 60 01
i_parron en gencat.cat<mailto:i_parron en gencat.cat> | www.incasol.cat<http://www.incasol.cat/>

Aquest missatge s'adreça exclusivament a la persona destinatària i pot contenir informació privilegiada o confidencial. Si no sou la persona destinatària indicada, us recordem que la utilització, divulgació i/o còpia sense autorització està prohibida en virtut de la legislació vigent. Si heu rebut aquest missatge per error, us demanem que ens ho feu saber immediatament per aquesta via i que el destruïu.

Abans d'imprimir aquest missatge, assegureu-vos que és realment necessari.