[Gvsig_usuarios] abrir archivos geodatabases de arcgis

Jaime Alberto Garzon jgarzon en ingeominas.gov.co
Lun Sep 26 18:27:08 CEST 2011

Exporte los feature class a .shp, no es posible abrir una geodatabase.

On Mon, 26 Sep 2011 18:22:57 +0200, Jesús de Diego Alarcón wrote
> [...]
> addressed. If you have received this message in error, you are notified that
> you are not authorized to review, re-transmit, print out, disseminate, copy or
> distribute it in partial or total way; please communicate the mistake to the
> person who sent this message and delete it. The opinions and points of view
> stated in this message with responsibility by who signed the message, do not
> necessarily represent the opinion or point of view of INGEOMINAS. This
> electronic mail message was scanned by the Mcafee anti-virus.

JAIME ALBERTO GARZON BARRIOS.
Ing. Catastral y Geodesta.
Grupo de Gestión y procesamiento de los Datos y la Información Geocientífica
SINGEO.
571-2200200 2200100 Ext.2552 Ext.2033
57-3002502847.
INGEOMINAS (http://www.ingeominas.gov.co)